Weeee! Går in i vecka 33 imorgon....

Heeeej!

Nu börjar söndagen äntligen dra mot sitt slut.

Dagen har varit lugn. Vi har inte gjort så mycket. Men där i mot så åkte vi till affären en snabbis på eftermiddagen..

Efter kvällsmaten, så bakade jag och barnen pepparkakor och strax efter det gjorde jag och Ola i ordning Leo och Liam för natten, så nu sover dom sött i sina sängar..

Och här sitter jag, har lite smått ont i magen.. Går in i vecka 33 imorgon, 5 veckor kvar alltså, snart i mål...
På tisdag är det dags att för kontroll hos barnmorskan och den 16 är det ju dags för rutinultraljud! Spännande, blir det kejsarsnitt eller ej.. Hoppas inte det!

Nu ska jag ställa mig i en varm lång dusch och sedan är det sängen för både mig och Ola som gäller..

Godnatt!





PS:
BARA SÅ ATT NI VET SÅ KAN NI INTE RINGA MIG PÅ MIN MOBILTELEFON, DÅ JAG GLÖMDE DEN I UPPSALA NÄR VI VAR PÅ FÖDELSEDAGSFEST! MEN SNART SÅ, NÄR JAG HAR HÄMTAT DEN KAN NI NÅ MIG IGEN PÅ SAMMA NR.... Ville bara säga det, så att ni INTE tror att jag ignorerar er när ni skickar sms eller ringer....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0