Vi har varit på 3-årsKALAS....



ALFONS, födelsedagsbarnet själv...! =)







Vi hade det jätte trevligt hemma hos Peter Linda och Alfons idag.

Vi kom dit vid 15-tiden och då var det redan massor med vuxna och barn där. Vi bjöds på glass, saft och kakor, gott gott.. Lille Alfons satt på golvet och öppnade presenter, en efter en. Han fick för det mesta bilar, även av oss. Han är verkligen en pojke som gillar bilar, precis som Leo och Liam..

Jag gick in en sväng i Alfons rum, där alla söta barn satt på golvet och lekte med Alfons nya leksaker. Jag satte mig ner i Alfons säng och då fick jag en ganska så rolig fråga av en liten flcka.

Hon sa
: Du har ätit mycket mat och en beis va ??

Jag svarade
: Nja, mat äter jag väll ganska så mycket av. Men någon bebis har jag då inte ätit.
Söt unge alltså=)

Hur som helst.. Vi var dom som åkte hem sist. Vi stannade kvar på lite käk, pizza!

Väl hemma gjorde vi i ordning barnen för natten och lade dom i deras sängar. Dom somnade nästan omedelbart..


Imorgon har jag tid hos barnmorskan.

N
ej, nu är det sängen som gäller!
Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0