Torsdagen den 19 november 2009

Hej..

Fy så mörkt det är ute. Men blir verkligen trött när det är så mörkt.
Solen sken i alla fall en stund på förmiddagen och då passade jag på att ta en liten promenad med mina pojkar. Inte för att vi gick så långt, men vi gick en liten bit i alla fall..

Caroline och hennes son kom hit strax efter att jag och barnen kom tillbaka från våran lilla promenix.
Jag och Caroline satt i köket och drack te och barnen satt och ritade massor med fina teckningar...

Efter att att Carro och hennes son, Elias begav sig hemåt, gick jag och barnen upp och satte oss i soffan för att läsa lite. Barnen älskar verklien när man läser för dem.. Själv hatar jag att läsa, men att läsa barnböcker, de går bra det =)

Just nu sitter barnen och tittar på film. "Nicke Nyfiken".


Har hittat en vagn på blocket.se, som jag eventuellt ska köpa till plutten!, se bilden nedan.



Ikväll ska vi äta middag hem hos Cissi! Ska bli smaskens! Hon lagar alltid god mat =)

Nu ska jag ställa mig in en varm dusch....
Ha det bäst!


MITT ALLT!




Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg vagn. mamma

2009-11-19 @ 16:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0