Tomten är far till alla barnen!

Hejsan!
Jag tittade för ett litet tag sedan på en julfilm som heter " Tomten är far till alla barnen". Fifan, så pinsam den filmen är.

En liten handling om filmen

Sara har varit gift flera gånger och till julen bjuder hon in exmakarna med familjer att fira jul med henne och hennes nye make Janne. Festen urartar ganska snabbt och med en hel del sprit innanför västen råkar Janne avslöja för en av gästerna att han låtit sterilisera sig, något som snart alla får reda på... utom Sara. Sara i sin tur vill inget hellre än ha barn med Janne. Vid middagen berättar Sara den strålande nyheten att hon är gravid!



Ååå, imorgon är det första advent! Vilket innebär att jag och min lilla familj ska gå på julmarknad och självklart ska vi pynta lite i hemmet, kanske till och med baka lite pepparkakor..

Nu ska jag facktiskt slå in lite julklappar, passar på medan tiden finns, då prinsarna sover för natten.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Aaah jag alskar den filmen. Det kanns som att jag kan alla repliker utantill!

2009-11-29 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0