Söndagen den 8 november 2009 ( MAGDALENAS 50-ÅRSFEST)

Vi hade det toppentrevligt igår på Ola´s systers 50-årsfest.
God mat och dryck bjöds det på. Inte nog med det, så var det ett jätte bra live band som spelade och sjöng för oss. Det var uppåt tvåhundra personer skulle jag tro.
Ola höll ett jätte fint tal för sin syster. Det talet var så fint så att jag fällde en tår, eller två.
Vi började rulla hemåt vid 01.00. Jag hade gärna velat stannat kvar längre, men jag började bli väldigt trött och det var jag som var chaufför, jobbigt att köra bil om man är allt för trött..


Skjutsade först hem Camilla och fortsatte sedan vidare mot Tärnsjö. När vi var framme i våran lilla by, släppte vi  av Cissi hos sig och sedan så åkte vi hem till Emelie och Janne för att hämta våra sovande söner.. Vi tackade så mycket för hjälpen och bar sedan in våra pojkar i bilen som fortfarande låg och sov.. Det var bara att lägga barnen i deras sängar när vi kom hem.. Jag och Ola lade oss direkt vi också, vi var verkligen jätte trötta efter en lång och trevlig kväll! Den bästa på länge faktiskt!

MAGDALENA!

 



Idag, så vaknade hela lilla familjen jätte sent. Vi vaknade vid 11-tiden.. Barnen brukar vara rätt så morgonpigga, men dom somnade rätt så sent igår hemma hos Emelie och Janne. Dom är inte alls vana med att vara utan mamma och pappa, så det är fullt förståeligt att dom hade svårt att somna...

Vi ska ha lite söndagsmys idag, bara mysa med varandra och ta igen missad tid med barnen..


Jag och Ola har pratade lite med varandra om att bjuda över  över Emlie, Janne och Simon på middag ikväll, som tack för hjälpen för igår.. Har skrivit en litet mess till Emelie och frågat. Nu väntar jag bara på ett svar..


Nu ska jag sätta mig med min lilla familj i soffan och glo lite på tv..

Ha det så bra allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0