Snart dags att sova =)

Hello!

Vi hade det toppentrevligt hemma hos Cissi och maten hon hade tillagat smakade som förväntat alldeles, utsökt. Klyftpotatis och fläskfilé med lite svamp sås till, kan det bli bättre ?? Nej!

Vi varade hemma hos Cissi i en timme ungefär och åkte sedan hemåt mätta och belåtna! =)
Tack snälla Cissi för maten! =)

Väl hemma gjorde Ola i ordning barnen för natten och efter det, så satte jag mig med dem i soffan och läste två sagor. Därefter lade jag dom i deras sängar och slog på en cd-bok som dom kunde lyssna på..
Dom lyssnade på " MuminTrollet "




Nej, nu måste jag verkligen krypa ner i sängen, är supertrött! =O)
God Natt!

Kommentarer
Postat av: K E L L I

Allt bra ? :)

kram

2009-11-21 @ 11:09:55
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0