Jag behöver göra något kejsarsnitt, skönt.

HejHejHej!


Idag fick jag veta att jag inte behöver göra något kejsarsnitt, skönt. Så nu är det bara att vänta tills den dagen bebis behagar att titta ut. Jag frågade barnmorskan om hon kunde se bebisens kön, så att jag, helt säkert kunde få veta att det är en lite flicka, som det första ultraljudet visade att det var till 80%. Tyvärr så låg bebisen på en sådant sett, så det gick inte att se könet.. Men men, det spelar ingen roll var det är, skulle bara vara roligt att veta..


Leo och Liam har blivit förkylda =( Hoppas dom frisknar till snart..


Nej, nu är det ett STORT glas kall O´boy som gäller!!!

GOD NATT!


Detta vackra syskonkort på Leo och Liam är tagen, november 08
Det ska bli spännande att få se hur årets syskonkort kommer att se ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0