Fredagen den 6 november 2009

Hejsan!

Jag måste börja med att berätta att jag hade det jätte trevligt igår på Meandi-partyt som Linnea hade anordnat.
Jag åkte som sagt hem till Emelie lite innan, så vi skulle hinna ta en kopp kaffe tillsammans! Det var tänkt att vi skulle hem till Linnea, men det var ju så kallt ute och det snöade som sjutton,så det blev av att ta bilen i alla fall..

Det fanns mycket fina kläder att välja i mellan, hade gärna köpt allt som fanns om min ekonomi hade tillåtit.. Men jag beställde i alla fall en varsin röd tröja med dinosaurier på till mina gullungar.

200 kr st...



Jag och Emelie varade hemma hos Linnea ett bra tag, men sedan så var det dags att bege sig hemåt.

Barnen var fortfarande vakna när jag kom hem, så jag gjorde i ordning dem för natten och lade mig sedan med dom i sängen och lyssnade på en saga.. Dom somnade efter en timme ungefär. När jag skulle resa mig upp ur sängen, fick jag plötsligt frossa och ont i magen. Ola tyckte att det var bäst av ringa in till bb och höra lite med dom. Så jag ringde in och fick: Ta en alvedon och lägg dig ner och vila, till svar... Det är det ända sjukvården kan säga nu för tiden. Det hade ju varit skönt om man fick komma in på kontroll, så man slipper oroa sig, så mycket... 

Hur som helst.. Jag tog en alvedon och lade mig ner, somnade efter en liten stund.. Vaknade kl. 03.00 av att det hugg till i livmodern. Ola låg och masserade mig länge, men det hjälpte inte.. Somnade om igen efter en timme ungefär och vaknade nästa gång av att Leo råkade knocka min näsa när han skulle vända på sig. Men då var klockan så pass mycket, så det vara bara att kliva upp och göra i ordning lite frukost..



Idag, så har det varit lugnt i magen, har inte haft så ont..
Jag, Ola och barnen åkte en sväng till Sala på eftermiddagen. Jag köpte en fin tröja som jag ska ha på mig imorgon, då jag, Ola och resten av familjen ska på födelsedagsfest , som Ola´s syster ska ha.. Skoj! Emelie, min underbara vän, ska vara barnvakt åt våra prinsar! Tack för att du ställer upp vännen..


Nu ska vi alldeles strax äta mat, sedan är det IDOL som gäller!!

Hade så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0