Fixering på G...


Hejsan!

jag har under någon vecka, undrat varför det trycker på sådant neråt. Det har känts som om bebis håller på att gräva sig ut. Eh, går inte riktigt att förklara..
Jaja, hur som helst.. Jag var ju hos barnmorskan idag och allt såg bara bra ut.. Jag fick som vanligt lägga mig på britsen, så att min barnmorska kunde mäta kurvan och känna hur bebisen låg..
Barnmorskan kände att bebisen håller på att fixera sig och att huvudet låg långt ner. Då är det ju inte alls konstigt att jag känner hur h*n trycker och har sig... Kanske var bra att jag packade bb-väskan igår..
Jag kan inte förstå att vi  om drygt en månad,  har  en liten bebis i huset..
Jag fick i alla fall en ny tid hos barnmorskan den 8 december och då är det massor med blodprover som skall tas, mindre roligt, men sånt man måste göra...

Efter besöket hos barnmorskan, blev jag så sugen på lussekatter. Så då var det bara att sätta i gång att baka när vi var hemma igen.. Jag fick lite hjälp av barnen, så det gick väldigt " Fort ".

Resultatet av lussekatterna blev lyckade! Bättre en förra gången, då jag hade i lite för mycket mjöl i degen...


Till middag åt vi ärtsoppa, vilket barnen tycker är jättegott..

Barnen somnade tidigt ikväll, mätta och belåtna.. Dom kommer dom säker att fisa hela natten lång, efter all ärtsoppa dom. Varm och skönt under täcket..



Imorgon ska jag, Ola och barnen åka till Uppsala.. Vi ska nämligen julhandla lite, skoj..


Nu är det en färsk lussekatt och lite julmust som gäller för min del. Efter det, lite massage på ryggen och magen av min älskade ♥




Kortet är tagen med min NIKON-kamera =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0