Måndagen den 23 November 2009

Hej och hallå!

Ojojoj! jag är verkligen hur pigg som helst! Jag har hållit igång hela dagen, vet inte vart jag fick energin ifrån..

Hahaha! Trodde att det var idag jag skulle vara hos barnmorskan, men ack nej. Det var imorgon jag skulle vara där kl. 13.30.. Ja, jag är lite glömsk av mig... Liiiiiite glömsk ?? Nej, myyyyyycket glömsk kanske..

Jaja.. När jag insåg att det inte var idag jag skulle till barnmorskan, så tog mig i kragen och började baka lite sega chokladrutor men pojkarna mina.. Leo och Liam fick hjälpa till att röra om i smeten. Det dom tyckte var bäst, det var att få skrapa ut den sista smeten med en sked och äta upp! Och jag lovar. Dom hade choklad på sig överallt. =)

Chokladrutorna skulle vara inne i ugnen i en halvtimme ungefär. Vi väntade...... Och väntade..... Å väntade. Men tillslut, efter allt....... Väntande, så ringde äggklockan!
Vi lät chokladen få stå i kylskåpet ett tag, så att den skulle stelna lite..
Sist med inte minst, så provsmakade vi på kakan och det var suverän! Jag lovar..



Ja, vad har man gjort mer idag då??

Jo, vi har varit till Östervåla en sväng och efter att vi hade varit i Östervåla, så åkte vi vidare till Morgongova för att handla lite smått och gott på KARLSSONS.. Barnen sov hela vägen, så dom var jätte pigga när vi strosade runt i affären, sprang åt olika håll!
Jag köpte, julgardiner, ljusstakar , dukar och lite godis..


Efter allt handlande, så var det äntligen dags att åka hem och börja med middagen..

Till middag åt vi spagetti med köttfärssås. Det var Ola som tillagade maten och därför blev den extra god..

Sedan, i vanlig ordning, så gjorde vi i ordning Leo och Liam för natten och lade dem i sängarna. Dom somnade ganska så fort idag med..

Jag gick ner i köket  för att julpynta lite, när barnen hade somnat.. Så nu är det julstämning i köket i alla fall..


Nej, nu ska jag packa bb-väskan. Man vet ju inte, helt plötsligt så kan det ju bara vara dags att åka in, även fast det inte är Januari ännu.. Jag tycker också att det är så mysigt att packa i bebiskläderna... =)

Godnatt på er!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0