Torsdagen den 12 november 2009

Hej!

Som sagt så var jag ju hemma hos min kära farmor igår, kom dit vid 12-tiden.. Jag klippte hennes hår och jag tycker själv att det blev helt okej, för att inte ha någon utbildning som frisör..
Jag och farmor hade det jätte mysigt,pratade om allt mellan himmel och jord.

När jag hade varit hos farmor i sisådär 4 timmar, åkte jag en sväng till stan också.. Jag var bara tvungen att shoppa lite kläder till prinsarna mina♥ Älskar att shoppa till dem..
När jag hade handlat klart, fortsatte jag färden vidare hemåt..

Ola och barnen var inte hemma när jag kom hem. Dom var och hemma hos en vän till Ola, Ulf. Men dom kom hem lagom till maten i alla fall..
Jag fick en stor kram av både Leo och Liam.
Barnen blev jätte glada för kläderna jag köpte åt dem, dom prövade allt på en gång! =)

När det var läggdags för barnen, lade jag mig med dem i min och Ola´s säng och lyssnade på en saga.. Dom somnade ganska så fort.. Jag hade tänkt att jag skulle skriva ett litet inlägg igår, efter att dom hade somnat. Men jag blev så trött själv..



Idag har det varit en lugn dag.. Jag tog en liten promenad med Leo och Liam, men jag gick inte alls långt, då jag började frysa benen av mig. Barnen hade det varmt och gosigt i alla fall =)

Det har snöat lite till och från idag med =) Vi kanske får en vit jul!

Leo och Liam sitter i sina fåtöljer och tittar på bolibompa, Men alldeles strax ska vi äta kvällsmat och efter det, så är det dags för ett familjebad..



Och imorgon
är det fredag.. Vilket innebär att jag och barnen ska åka till Tierp och hämta min lillasyster, Jenny som jag ska låna över helgen, trevligt!

På eftermiddagen imorgon ska Leo och Liam fotograferas av en fotograf. Det blir syskonkort.. Vi har ett syskonkort på dem från förra året, kan vara roligt att se hur barnen förändras utseendemässigt =)


Nej, nu är det dags för mat..

Hade så bra.. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0