21/ 11 2009. En vacker dag....

Äntligen så kom den dagen som har har väntat på i flera veckor.. Skinande sol och alldeles klarblå himmel, sånt gillar jag.
Självklart så firade jag denna fantastiska dag med mina älsklingar genom att ta en fin promenad in till byn♥.
Dock så följde Ola med en liten bit bara. Jag och barnen gick vidare och hamnade tillslut hemma hos Emelie.
Leo och Liam blev ganska trötta efter den långa promenaden, då dom gick för det mesta. Vagnen tog jag med försäkerhetsskull. Men men, lite energi hade dom kvar, så att dom kunde leka lite med Simon..

Sedan, så ringde jag till Ola och frågade om han hade lust att komma och hämta oss. Jag hade gärna gått hem, men mörkret skrämmer mig lite och barnen gillar inte mörkret heller..

Ola kom några minuter senare. Men innan vi åkte hem, så åkte vi till ICA för att handla lite mat tills ikväll.. Vi hade lite svårt för att bestämma vad vi skulle hitta på för något att äta. Men tillslut så kom vi fram till något som jag verkligen älskar. Potatis, kött och lite bearnaisesås till det..

Barnen sitter just nu och tittar på barnprogram .
Själv ska jag ta och börja med maten alldeles strax, börjar bli riktigt hungrig...


Igår kväll, så var jag i Uppsala med Caroline. Vi gick på BIO och vi såg  Twilight – new moon och den var ruskigt bra, lika bra som den första filmen..


Imorgon, så ska vi på födelsedagskalas hemma hos Peter, Linda och Alfons. Lille Alfons blir nämligen stora pojken, hela 3 år =)


Nej, nu är det matlagnings som gäller...

ha en fortsatt trevlig lördagskväll, det ska i alla fall jag ha!!!
Puss på er... ♥




Inte nog med att vi har haft en vacker dag. Vi har ju en vacker kväll också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0